maandag 27 juli 2009

Is R.A.J eindelijk tot me doorgedrongen?

Ja, je leest het goed; Is R.A.J. eindelijk tot me door gedrongen? Wat ik daarmee bedoel is; Vind ik hem nou echt leuk? Hoe ik daarop kom? Nou het is opvallend dat hij al een week niet kwam werken, toen gehoord dat hij gister niet kwam werken, en vandaag ook niet.. blijkbaar had hij zich ziek gemeld, terwijl ik hem vrijdag nog bij Rotterdam CS zag lopen richting z'n mama. Maar natuurlijk zat Heheg met Illie aan het spelen op kantoor en had Illie, R.A.J aan de lijn volgens mij en dat R.A.J overgeplaatst wordt naar Rotterdam Mickey D's. en dat vertelde Heheg natuurlijk allemaal aan mij aangezien heel Mickey D's weet over ons. En wat ik daarop zei? Ja heel droog "okay" en "Hoe weet je dat" je weet toch gewoon die standaard vragen. En toen natuurlijk verteld aan Saima want ik vond wel dat ze het recht had om te weten.. Ondertussen cappachino op met 8 pakjes suiker, helemaal klaar om weer er tegen aan te gaan! Natuurlijk heel hyperactief en Heheg zat zich rot te lachen en viel zowat op de grond maar ondertussen zat ik wel aan het denken; Waarom R.A.J weggaat. had een paar theorieën maar ja ik vind het nu gewoon een gek gedachte, en nu denk ik er wel de hele tijd aan heb nog wel hele zielige liedjes gezet. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken? het is net zo moeilijk te geloven als dat Michael Jackson dood is. Het raakt me wel dat is zeker maar shit man ben nu een beetje in de war.. ik bedoel hij had toch al voor Saima gekozen en dat vond ik ook niet erg maar waarom moest ik hem dan vrijdag zien? Vrijdag las ik me horoscoop en daarin stond "Vandaag kan er een cruciaal moment in uw leven ontstaan. Een moment waarop door het nemen van één beslissing uw geluk kunt maken of breken. Neem dus geen overhaaste beslissing." en ik zag hem vrijdag maar ik stopte niet. dus kan het zijn dat ik realiseer dat ik me geluk nu heb laten breken? I don't know, Ik voel me wel een beetje schuldig of ja ik weet niet ik zie wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten