zaterdag 1 augustus 2009

Make way for Change

Jaa, over dat R.A.J overgeplaatst zou worden is niks van geworden,, heb Ilhaime opgehaald van werk en die zei dat R.A.J een keuze had; of hij werd ontslagen of hij moest een ontslag brief tekenen.. dat komt omdat hij zich zelf ziek had gemeld terwijl hij dat niet was, maar ik ben ook zo furious op hem dat hij niet oplet tegen wie hij het zegt en dat hij ook nog een dubbele salto maakt de dag erna wanneer heel de crewleden je zien.. niet zo slim dus. Ik heb me trots opzij geschoven en hem geprobeerd te bellen maar ja dat gaat ook moeilijk met een nummer die niet meer bestaat, en dan moet ik ook nog moeite doen om zijn nummer te krijgen? we zien wel, anyways de laatste tijd zie ik heel veel nieuwe collega's sommige zijn echt grappig en lachen allemaal om me grapjes! Ach wat voel ik me dan zo speciaal, en ja me echte echte baas gaat lekker 2 (hopelijk 3) weken op vakantie!!!!! dat wordt echt temmmen!!! haha! We zijn ook echt grappig bezig met Welkom! of Eet Smakelijk, en dank u wel voor het kiezen voor McDonald's en graag tot ziens en iedereen om je heen lacht zich dood! Na een lange tijd heb ik ook weer es Pinokkio gezien! haha hij zat echt te kijken van ik ken haar maar ja het is best moeilijk idd als je er helemaal anders uitziet dan voorheen. En vandaag belde de lieve Naomi me op die me blijkbaar dus al een tijdje probeerde te bereiken maar dat ging moeilijk met 40 uurtjes per week werken .. ff bij gekletst en natuurlijk viel de verbinding uit maar ik zie haar zondag gelukkig weer, en ja me Beste is vandaag eindelijk naar Spanje gegaan voor 3 weken ofzo, ga haar wel missen maar ja het is niet anders! btw nu ik toch nog me leven aan het verbeteren ben; Ik wil echt niet meer akkoord gaan op de aanbod van hem die hij zo nu en dan maakt want nu ik er naar kijk, is het wel mooi geweest; hij heeft me dit altijd eerder geflikt en ik vergeet het altijd weer maar dit keer nee is nee.. ik hoop echt ooit dat Karma toeslaat. mag misschien best wel slecht van me klinken maar iemand moet hem een les leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten