dinsdag 18 augustus 2009

My Bad!

Ik heb al te lang niet meer iets van me laten horen en ja ik weet het hoort niet zo!
maaaaaaar ik vind dit gewoon de top punt!! ik zit dwars met een aantal punten!! en dat moet ik onthouden en mededelen en daarna oplossen!
Als allereerst!!!!!!!!!!!!!! ik was met een stel collega's in rotterdam en Eindelijk heb ik de O zo Geweldige Honor gezien ik herkende hem meteen haha ! hoebedoel je stalker! maar duss ja uhm ik zag hem en we hadden beide onze RayBan zonnebrilletjes op en hij liep langs mij en toen keek die terug, n ik keek natuurlijk ook maar dat zag hij hopelijk niet door de zonnebril, en ik denk toch dat hij naar mijn mooie rayban wayfarer keek of naar mij blackberry bold.
Als tweede en meest hartverscheurende, na echt iets van 3 รก 4 maanden heb komt Hij weer met 'eeeeey' en toen ik dat zag dacht ik echt 'JA DAG' en heb toen op Escp gedrukt haha simpel! paar dagen later komt die weer met 'aiwa' ik haat het zo erg als hij dat zegt en toen niet veel later typte hij 'uz mad at me aint ya' Dat daar zette me aan het nadenken ik dacht zal ik zeggen ja of zal ik gewoon negeren, mij kennende zal ik ja zeggen maar dan gaan we praten maar ik heb niks aardigs tegen hem te zeggen dus ja dan moet ik weer op esc drukken. en nu komt hij hele tijd offline en online zo dat ik het zegmaar moet merken enzo.. zodat ik ooit tegen hem ga praten ?
Sorry maar als ik dat doe heb ik geen totaal zelf respect voor mezelf, het is niet dat ik het niet wil geloof me ik wil het echt graag vertellen en tegen hem schreeuwen en zeggen wat ik op me hart heb maar de probleem is dat niet vooruit gaan komen en daarom maak ik er maar een einde aan.. het doet pijn maar 't is beter zo
En als derde maar raarste is dat ik met de Chinowah's, V-hals enzo naar Rotterdam ging en daar kwam ik weer R.A.J tegen ff gekletst en die zegt dan weer van "Ja ik moet weer naar Den Haag gaan, je weet dan kom ik alleen voor jou" en ik zeg natuurlijk "Ja.. ik weet het niet" komt hij met z'n "Weet je het nog steeds niet?" en jaa toen lokte ik hem in de val van "Niet dat maar ik heb over jou, want ik hoor anders." toen ging hij van onderwerp veranderen en mijn houding was toen ook anders.

Maar dit zet me aan het denken! Waarom speelt God toch zulke spelletjes met mij? ik wilde Honor zien, niet R.A.J. Ik wil Hem tegen komen en tegen Hem zeggen wat ik nou vind van de situatie! Please God what are You trying to tell me ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten